1398-03-10 08:21
647
0
63587
مشاور فرهنگی رسانه‌ای سپاه پاسداران:

«معامله قرن» به «باتلاق قرن» برای صهیونیست ها تبدیل خواهد شد

مشاو رسانه‌ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه گفت: معامله قرن «‌طرح فریب» مسلمانان است اما بدون شک برای صهیونیست ها به «باتلاق قرن» تبدیل خواهد شد.

به گزارش گلستان ما؛ حمیدرضا مقدم فر ظهر امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس درمصلی وحدت گرگان، اظهار کرد: با توجه به سخنان  امام راحل و مقام معظم رهبری  در بزرگداشت روز قدس رمز و اسراری در آن نهفته است که باید مورد  توجه قرار بگیرد .

وی با بیان اینکه دفاع  از مردم فلسطین  دفاع از حقیفت است و فقط دفاع از مردم فلسطین نیست، ادامه داد:  امروز مبارزه با رژیم صهیونستی و مبارزه با استکبار جهانی درراس آن امریکای جانیتکار ویژه  سرزمین فلسطین نیست لذا روز قدس نماد مبارزه با «کفر جهانی» است .

مشاور رسانه‌ ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه  تصریح کرد: جهادی که در خاورمیانه  میانه شکل گرفته قطعا پیروز است  و این ریشه قرآنی و معرفتی دارد و آن روزه داری که در روز قدس به خیابان ها می آید به سهم خود به امنیت کشور و امنیت ملت و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش می کند و فقط دفاع از غزه و فلسطین نیست . امروز اسرائیل و نظام سلطه دشمن همه مسلمانان است، پس اگر روز قدس حضور پیدا می کنیم و شعارمی دهیم در برابر نظام ظلم ایستاده ایم زیرا آنها نمی خواهند حتی یک مسلمان باشد یعنی مقابله با دشمنی است که در مقابل ما هم ایستاده است .

وی  با اشاره به اینکه برخی فریب خورد ه های داخلی که شعار« نه غزه، نه لبنان ،جانم فدای ایران »سر می دهند، بیان کرد: یک وجه این راهپیپمایی برای امنیت کشور است زیرااگرآنها  جانفشانی نکنند و درمقابل  دشمنان این ملت نا ایستند ما باید در ایران دربرابر دشمنان بایستیم زیرا آنها همان دشمنان فلسطین هستند  و اگر جانت  را فدای ایران می کنی باید در برابر  این دشمن بایستی .

طرح «معامله قرن» یک مسئله سیاسی امنیتی است نه اقتصادی برای فریب مسلمانان است

مقدم فر «معامله قرن» را یک سناریو و آخرین تاکتیک برای موجودیت رژیم اشغال گر قدس برشمرد و تاکید کرد: این طرح از روی استیصال  نه روز اقتدار لرا «طرح فریب» و بی تردید برای صهیونیست ها به «باتلاق قرن» تبدیل خواهد شد و  نابودی در کمتر از 25 سال آینده  را به جلو خواهند انداخت.

وی ابراز کرد: این طرح بعد از 6 ماه از به قدرت رسیدن ترامپ در اردیبهشت 96 با اجری مشاور و داماد ترامپ بصورت غیر رسمی اعلام شد و  راهبر د نظام سلطه برای ادامه حیات اسرائیل با ادبیات ظاهری صلح جویانه و کمک به رفاه فلسطینیان و و باطنی  غصب کننده بود. با این طرح اغلب زمین هایی که هم اکنون در دست فلسطینی ها درنوار غزه و .. به اسرائیل واگذارمی شد تا  «دولت ملی یهود» را رقم بزنند و آن را در  جامعه جهانی  ثبت کنند .

مقدم فر ادامه داد: سناریو« معامله قرن» حذف قدس از پایتختی فلسطین و جهان اسلام و وا گذاری تتمه سرزمین فلسطینی ها و قدس به صهیونیست ها است تا به نوعی آرمان  صهیونست ازجمله  نژاد برتر و .. شکل بدهند اما به حمد الله این فرضیه شناخته شد و هیچ کس با تلاویو همکاری نکرد و آنها به تصرف قدس نخواهند رسید .

وی اذعان کرد: طرح معامله قرن یک مسئله سیاسی امنیتی است نه اقتصادی لذا امریکایی ها هسته اصلی این طرح  را برمبانی اقتصادی  و کمک به بهبود مسائل اقتصادی فلسطینیان جلوه می دهند  و خود را طرفدار فلسطینی ها معرفی می کنند تا آنها با پذیرفتن رفاه اقتصادی سرزمین های خود را به اسرائیل غاصب تقدیم کنند زیرا آنها(صهیونیت ها) اقتصاد سرزمینی ندارند  در حالی که تمام هزینه هایی هم که در این معامله وجود دارد از اعراب خواهد بود و بخشی از خاک اردن را به فلسطینی ها واگذار می کنند.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: اصلی‌ترین اقدام گنجانده شده در این طرح تلاش برای حذف جمعیت 14 میلیون فلسطینی است، در حال حاضر 17میلیون جمعیت آواره در منطقه وجود دارند و هفت میلیون جمعیت فلسطین در پیرامون سرزمین اشغالی زندگی می کنند.

وی اذعان کرد: اسرائیل و آمریکا می‌خواهند با استفاده از عربستان سعودی و سرزمین ها و شهرک‌های کشورهایی همچون اردن و مصر مقدمات خارج کردن فلسطینی ها از سرزمین‌های مادری خود را رقم بزند هرچند مصر و اردن اصلا آمادگی آن را ندارند. آنها برای هر بخش فلسطین هم سناریوهای مختلفی دارند. برای دو میلیون جمعیت دیگر هم منطقه صنعتی ویژه پیش بینی کرده‌اند تا آنها در آنجا اشتغال پیدا کنند اما این منطقه هم در صحرای سینا است و برای حدود دو میلیون نفر دیگر هم شهرکی در کشور اردن و عربستان پیش بینی شده و آنها با افزایش فشار اقتصادی و امنیتی می‌خواهند کاری کنند که آنها سرزمین خود را فراموش کنند.

راهپیمایی روز قدس امسال یک پرش استراتژیک برای امت اسلامی به سمت گشایش است

مقدم فر با اشاره به پیروزهای مقاومت در برابر اسرائیل بیان کرد: امروز اسرائل می داند که دیگر سنگ به او نمی زنند بلکه موشک می زنند و جنگ‌های 33 روزه ، 8روزه روزه نیست بلکه  48 ساعته است که با عقب نشینی آنان پبه پایان می رسد.

وی  اذعان کرد: متاسفانه  فلسطینی‌های آواره هیچ پشتیبانی ندارند و اروپایی‌ها  حتی با حذف تابعیت فلسطینی به آواره‌های فلسطینی تابعیت می‌دهند زیرا امروز تنها راه پیروزی بر مستکبران از راه «مقاومت» می گذرد و با ایستادگی به طروزحتم ظالمان نابود می شوند.

مقدم فر با بیان اینکه  امروز آل سعود نشان داده که ماهیت یهودی و صهیونیستی دارد، تاکید کرد:  در طرح« معامله قرن» اصلی‌ترین کشوری که از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها حمایت می‌کند عربستان سعودی است‌ و کشورهای عربی همراه عربستان همچون مصر و اردن نیز با آن همراهی می کنند.  آمریکایی‌ها امروز با پول مسلمانان و میانجی‌گری اردن و عربستان با انتقال مردم فلسطین به دنبال حل مشکل مردم فلسطین هستند.

وی با اشاره به حق برگشت قطعنامه 104 شورای امنیت ملی ر این طرح نادیده گرفته شده است ، یادآورشد: بنا است در 4 تا 5تیرماه در بحرین  جمع شوند و این طرح را رونمایی کنند و نخستین اقدام کلیک بخورد که از اینجا می گوییم بی تردید طرح معامله قرن شکست‌خورده است.

شمارش معکوس نابودی تا 25 سال رژیم صهونیستی را  آشفته کرد

مقدم فر اظهار کرد: شمارش معکوس 25 سال رژیم صهونیستی را دیوانه، دستپاچه  و خواب‌شان را آشفته کرده است و هرکاری می‌کنند شعله‌های مقاومت بیشتر می‌شود، علاوه براین آنان درگیر مشکلات سیاسی و اجتماعی دردرون شهرک‌های اشغالی هستند که چالش‌های زیادی برایشان به وجود آورده است و حتی نمی‌توانند دولت تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه سخنان برخی پیرامون عادی‌سازی رابطه با آمریکا از طریق مذاکره و نجات کشور، ساده لوحانه است، یادآورشد: این افراد سرنوشت سازشکاران و ساده‌ لوحان در فلسطین اشغالی و مرتجعان عربی را در مقابل خود ببینند، سرنوشت یاسر عرفات و نسخه پیشرفته‌ اش محمودعباس امروز پیش چشم ما است، اینها بودند که مقاومت را قربانی کردند فقط به این امید که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها ذره‌ای امتیاز و حق برایشان قائل شوند اما ببینید به کجا رسیده‌ اند که امروز آنان به دنبال تشکیل دولت یهود و اشغال کل فلسطین هستند.

مشاور رسانه‌ ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه در خاتمه با تاکید بر شکست طرح «معامله قرن» مستکبران جهانی، گفت: امروز با انتقال سفارت قدس نمی تواند به اسرائیل مشروعیت ببخشند و راهپیمایی با شکوه روز قدس امسال در ایران اسلامی و در سراسر جهان یک پرش استراتژیک برای امت اسلامی به سمت فرج و گشایش بزرگ خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.